izpis_h1_title_alt

Inovativni pristopi v oglaševanju na primeru podjetja Coca-Cola : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Osolnik, Saša (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/osolnik665.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, oglaševanje, inovativnost, raziskave, case study, Coca Cola
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Osolnik]
Leto izida:2016
Št. strani:I, 29, I, 22 str.
PID:20.500.12556/RUL-98800 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23972838 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.01.2018
Število ogledov:2415
Število prenosov:200
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Innovative approaches in advertising in the case of Coca-Cola
Ključne besede:marketing, advertising, innovativeness, research, case study, Coca Cola

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj