izpis_h1_title_alt

Motivi porabnikov za sledenje trženjski kampanji prek družbenih medijev : primer Štartaj, Slovenija!
ID Saje, Tina (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/saje851.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, socialne mreže, poslovno komuniciranje, primeri, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Saje]
Leto izida:2018
Št. strani:II, 25, 12 str.
PID:20.500.12556/RUL-107002 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24658406 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.04.2019
Število ogledov:908
Število prenosov:102
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Consumer motives for following marketing campaigns via social media: case of Štartaj, Slovenija!
Ključne besede:marketing, electronic marketing, social network, business communication, cases, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj