izpis_h1_title_alt

Primerjava trženja v turistični agenciji pred in po pojavu COVIDA-19 : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Djukić, Sara (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/djukic1884.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:turizem, trženje, poslovno komuniciranje, segmentacija, pozicioniranje proizvoda, epidemija, komparacije, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Djukić]
Leto izida:2021
Št. strani:II, 25, 8 str.
PID:20.500.12556/RUL-130679 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:71175171 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.09.2021
Število ogledov:1046
Število prenosov:54
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparison of marketing in a travel agency before and after the appearance of COVID-19
Ključne besede:tourism, marketing, business communication, segmentation, positioning, epidemic, comparisons, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj