izpis_h1_title_alt

Pomen logotipov za porabnikovo nakupno vedenje : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Vidmar, Simona (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/vidmar1185.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, potrošništvo, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, blagovne znamke, image, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Vidmar]
Leto izida:2020
Št. strani:II, 27, 19 str.
PID:20.500.12556/RUL-122630 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:34778115 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:695
Število prenosov:52
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The importance of logos for consumer purchasing behavior
Ključne besede:marketing, consumerism, consumer behaviour, purchasing, decision making, brands, image, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj