izpis_h1_title_alt

Trženjsko komuniciranje pri repozicioniranju izdelka : primer Nissan Micra
ID Kermc, Vanja (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/kermc1304.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, proizvodi, pozicioniranje proizvoda, strategija trženja, direktno trženje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[V. Kermc]
Leto izida:2012
Št. strani:II, 26, 12 str.
PID:20.500.12556/RUL-16689 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:21230822 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1120
Število prenosov:185
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, business communication, products, positioning, marketing strategy, direct selling, sales promotion, public relations, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj