izpis_h1_title_alt

Odločanje porabnikov za nakup obutve : primer podjetja MASS d.o.o.
ID Resnik, Tanja (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/resnik930.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, družba, kultura, psihologija potrošnika, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Resnik]
Leto izida:2018
Št. strani:II, 25, 3 str.
PID:20.500.12556/RUL-107268 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:24969190 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.04.2019
Število ogledov:721
Število prenosov:85
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Consumer decision making for purchasing footwear: the case of MASS company
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, purchasing, decision making, society, culture, consumer psychology, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj