izpis_h1_title_alt

Prepoznava blagovne znamke na primeru podjetja Scarabej skupina : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Povirk, Luka (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/povirk1885.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, trg, blagovne znamke, strategija, image, poslovno komuniciranje, meritve, primeri
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Povirk]
Leto izida:2021
Št. strani:II, 20, 17 str.
PID:20.500.12556/RUL-130734 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:74673155 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.09.2021
Število ogledov:422
Število prenosov:28
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Brand recognition in case of the company Scarabej skupina
Ključne besede:marketing, market, brands, strategy, image, business communication, measurements, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj