izpis_h1_title_alt

Notranje trženje kot dejavnik zadovoljstva zaposlenih : magistrsko delo
ID Kermavnar, Karin (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kermavnar_pezdirc3729-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:medorganizacijsko trženje, razvoj, modeli, inovacije, potrošnik, zadovoljstvo, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Kermavnar Pezdirc]
Leto izida:2019
Št. strani:III, 73, 15 str.
PID:20.500.12556/RUL-122792 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:25538790 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:697
Število prenosov:40
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Internal marketing as a factor of employee satisfaction
Ključne besede:intercompany marketing, development, models, innovations, consumer, satisfaction, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj