izpis_h1_title_alt

Ustvarjanje prepoznavnosti blagovne znamke vplivnežev s pomočjo družbenih omrežij : magistrsko delo
ID Kezmić, Maja (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kezmic3274-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, social networks, blagovne znamke, primeri, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Kezmić]
Leto izida:2018
Št. strani:III, 56, 11 str.
PID:20.500.12556/RUL-107220 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24890854 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.04.2019
Število ogledov:1754
Število prenosov:286
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Creating brand awareness of social influencers through social media
Ključne besede:marketing, electronic marketing, družbena omrežja, brands, cases, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj