izpis_h1_title_alt

Ustvarjanje prepoznavnosti blagovne znamke vplivnežev s pomočjo družbenih omrežij : magistrsko delo
Kezmić, Maja (Avtor), Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kezmic3274-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, social networks, blagovne znamke, primeri, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2018
Založnik:[M. Kezmić]
Št. strani:III, 56, 11 str.
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24890854 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:240
Število prenosov:50
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Creating brand awareness of social influencers through social media
Ključne besede:marketing, electronic marketing, družbena omrežja, brands, cases, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj