izpis_h1_title_alt

Vloga personaliziranega spletnega oglaševanja v vedenju porabnika : magistrsko delo
ID Derstvenšek, Tjaša (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/derstvensek3492-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, oglaševanje, oglas, vedenje potrošnikov, zadovoljstvo, lojalnost, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Derstvenšek]
Leto izida:2019
Št. strani:IV, 76, 68 str.
PID:20.500.12556/RUL-113611 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:25306086 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.02.2020
Število ogledov:640
Število prenosov:85
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of personalised web advertising in consumer behaviour
Ključne besede:marketing, electronic marketing, advertising, advertisement, consumer behaviour, satisfaction, loyalty, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj