izpis_h1_title_alt

Analiza dejavnikov nakupa izdelkov in storitev podjetja A1 : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Pehlič, Monika (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/pehlic906.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, prodajalna, spletna trgovina, case study, telekomunikacije, podjetje, A1, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Pehlič]
Leto izida:2018
Št. strani:II, 22, 10 str.
PID:20.500.12556/RUL-107064 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:24940006 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.04.2019
Število ogledov:921
Število prenosov:96
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of determinants of purchasing products and services of company A1
Ključne besede:marketing, purchasing, decision making, consumer behaviour, shops, online shopping, case study, telecommunications, enterprises, A1, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj