izpis_h1_title_alt

Analiza zaznavanja vrednosti izdelkov iz sistema mrežnega trženja : magistrsko delo
Polovič, Sara (Avtor), Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/polovic1849-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, mrežno trženje, vrednost, image, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2015
Založnik:[S. Polovič]
Št. strani:III, 67, 10 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22871782 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:630
Število prenosov:149
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:An analysis of perceived value of products in the system of multi-level marketing
Ključne besede:marketing, network marketing, value, image, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj