izpis_h1_title_alt

Analiza zaznavanja vrednosti izdelkov iz sistema mrežnega trženja : magistrsko delo
ID Polovič, Sara (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/polovic1849-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, mrežno trženje, vrednost, image, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Polovič]
Leto izida:2015
Št. strani:III, 67, 10 str.
PID:20.500.12556/RUL-80540 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22871782 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.03.2016
Število ogledov:1499
Število prenosov:230
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:An analysis of perceived value of products in the system of multi-level marketing
Ključne besede:marketing, network marketing, value, image, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj