izpis_h1_title_alt

Vpliv črednega vedenja na porabnikov nakupni proces : magistrsko delo
ID Pavlovič, Laura (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/pavlovic3085-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, nakup, odločanje, vedenjske znanosti, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Pavlovič]
Leto izida:2018
Št. strani:III, 61, 8 str.
PID:20.500.12556/RUL-105565 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:24731878 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.12.2018
Število ogledov:1269
Število prenosov:131
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The influence of herd behavior on consumer buying process
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, consumer psychology, purchasing, decision making, behavioural sciences, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj