izpis_h1_title_alt

Vloga čustev pri nakupnem procesu turističnih storitev : diplomsko delo
ID Novak, Tomaž (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/novak3232.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, turizem, prodaja, potrošnik, psihologija potrošnika, nakup, odločanje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Novak]
Leto izida:2008
Št. strani:45 str., 34 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-12623 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17786854 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1244
Število prenosov:222
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, tourism, sales, consumer, consumer psychology, purchasing, decision making, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj