izpis_h1_title_alt

Vloga čustev pri nakupnem procesu turističnih storitev : diplomsko delo
Novak, Tomaž (Avtor), Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/novak3232.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, turizem, prodaja, potrošnik, psihologija potrošnika, nakup, odločanje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2008
Založnik:[T. Novak]
Št. strani:45 str., 34 str. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17786854 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:718
Število prenosov:202
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, tourism, sales, consumer, consumer psychology, purchasing, decision making, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj