izpis_h1_title_alt

Vloga pečatov v nakupnem odločanju porabnikov : diplomsko delo
ID Muha, Romana (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/muha14798.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, blagovne znamke, proizvodi, kvaliteta, certifikat, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[R. Muha]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 40, 16 str.
PID:20.500.12556/RUL-106650 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23971046 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.04.2019
Število ogledov:1297
Število prenosov:173
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of seals in consumer purchase decision making
Ključne besede:marketing, purchasing, decision making, consumer behaviour, brands, products, quality, certificate, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj