izpis_h1_title_alt

Vpliv transmedijskega pripovedovanja zgodb na zaznano vrednost blagovne znamke : magistrsko delo
ID Kordić, Ema (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kordic4925.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, blagovne znamke, vrednost, mediji, oglas, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Kordić]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 100, 53 str.
PID:20.500.12556/RUL-91718 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23304678 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.05.2017
Število ogledov:772
Število prenosov:131
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The influence of transmedia storytelling on the perceived brand value
Ključne besede:marketing, business communication, trademarks, value, media, advertisement, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj