izpis_h1_title_alt

Uporaba inovativnih trženjskih pristopov v izbranih slovenskih podjetjih : primer gverilskega trženja
ID Jurenec, Eva (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/jurenec1442-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, podjetje, trženje, oglaševanje, strategija trženja, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Jurenec]
Leto izida:2014
Št. strani:II, 62, 27 str.
PID:20.500.12556/RUL-70560 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22350054 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1486
Število prenosov:153
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:The use of innovative marketing approaches in selected Slovenian companies: the case of guerilla marketing
Ključne besede:Slovenia, enterprises, marketing, advertising, marketing strategy, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj