izpis_h1_title_alt

Sprejemanje mobilnega trženja s strani porabnikov : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Koderman, Tjaša (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/koderman2207.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, elektronska pošta, mobilna telefonija, družbena omrežja, potrošnik, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Koderman]
Leto izida:2023
Št. strani:II, 22, 11 str.
PID:20.500.12556/RUL-153781 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:167625731 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.01.2024
Število ogledov:207
Število prenosov:10
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Acceptance of mobile marketing among consumers
Ključne besede:marketing, electronic marketing, electronic mail, mobile telephony, social networks, consumer, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj