izpis_h1_title_alt

Mobilni telefon kot inovativno oglaševalsko orodje : primer potencialnega mobilnega oglaševanja blagovne znamke "Prijetno domače"
ID Golf, Nataša (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/golf1471-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, mediji, mobilna telefonija, pospeševanje prodaje, oglaševanje, direktno trženje, primeri, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Golf]
Leto izida:2014
Št. strani:II, 71, 26 str.
PID:20.500.12556/RUL-70574 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:22350310 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:976
Število prenosov:183
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:The mobile phone as an innovative advertising tool: the case of potential mobile advertising of the "Prijetno domače" brand
Ključne besede:marketing, media, mobile telephony, sales promotion, advertising, direct selling, cases, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj