izpis_h1_title_alt

Vpliv COVIDa-19 na digitalno trženje z vidika podjetij : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Črnigoj, Lana (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/crnigoj1872.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, družbena omrežja, s premembe, pandemija, Covid 19, case study
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Črnigoj]
Leto izida:2021
Št. strani:II, 24, 4 str.
PID:20.500.12556/RUL-130688 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:71332867 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.09.2021
Število ogledov:1429
Število prenosov:85
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of COVID-19 on digital marketing from the perspective of companies
Ključne besede:marketing, electronic marketing, social networks, changes, pandemics, Covid 19, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj