izpis_h1_title_alt

Analiza izkušnje stranke na primeru pametne ure : magistrsko delo
ID Bardutzky, Urša (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/bardutzky3931-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:informatika, informacijska tehnologija, proizvodi, podjetje, trženje, odnosi s strankami, zadovoljstvo, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Bardutzky]
Leto izida:2020
Št. strani:III, 58, 28 str.
PID:20.500.12556/RUL-122841 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:27873027 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:639
Število prenosov:68
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of the customer experience in the case of a smartwatch
Ključne besede:informatics, information technology, products, enterprises, marketing, customer relationship, satisfaction, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj