izpis_h1_title_alt

Analiza spletnega nakupovanja žensk kot posledice negativnih čustvenih stanj : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Pintarič, Lara (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/pintaric712.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, nakup, vedenje potrošnikov, odločanje, psihologija potrošnika, spletna trgovina, internet, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Pintarič]
Leto izida:2017
Št. strani:II, 24, 33 str.
PID:20.500.12556/RUL-101011 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:24180710 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.05.2018
Število ogledov:1076
Število prenosov:143
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of online shopping among women as a consequence of negative emotional states
Ključne besede:marketing, purchasing, consumer behaviour, decision making, consumer psychology, online shopping, internet, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj