izpis_h1_title_alt

Vloga akcijskih cen prehrambnih izdelkov v porabnikovem vedenju : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Kermelj, Eva Urša (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/kermelj1034.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, pospeševanje, prehrana, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, kultura, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. U. Kermelj]
Leto izida:2019
Št. strani:II, 22, 14 str.
PID:20.500.12556/RUL-114599 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:25271270 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.03.2020
Število ogledov:692
Število prenosov:83
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of promotional prices of food products in consumer behavior
Ključne besede:marketing, promotion, nutrition, consumer behaviour, consumer psychology, culture, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj