izpis_h1_title_alt

Analiza zaznavanja trajnostnih poslovnih praks v očeh slovenskih porabnikov na primeru blagovne znamke Lušt : magistrsko delo
ID Mervar, Lara (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/mervar3471-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, proizvodi, prehrana, živilska industrija, Lušt, trajnostni razvoj, potrošnik, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Mervar]
Leto izida:2019
Št. strani:II, 55, 12 str.
PID:20.500.12556/RUL-113908 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:25183462 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.02.2020
Število ogledov:769
Število prenosov:92
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of Slovenian consumers' perception of sustainable business practices: the case of the brand Lušt
Ključne besede:marketing, products, nutrition, food industry, Lušt, sustainable development, consumer, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj