izpis_h1_title_alt

Analiza trženja generaciji Y z vidika mladih porabnikov in podjetij : magistrsko delo
ID Pšunder, Iris (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/psunder2636-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, strategija trženja, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, mladina, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[I. Pšunder]
Leto izida:2017
Št. strani:II, 63, 46 str.
PID:20.500.12556/RUL-99702 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24128230 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.02.2018
Število ogledov:864
Število prenosov:128
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of marketing to generation Y from the perspective of young consumers and companies
Ključne besede:marketing, marketing strategy, consumer behaviour, consumer psychology, youth, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj