izpis_h1_title_alt

Analiza odločanja porabnikov za nakup obutve : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Pleško, Marija (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/plesko707.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, čevljarstvo, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, trg, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Pleško]
Leto izida:2017
Št. strani:I, 25, 21 str.
PID:20.500.12556/RUL-101006 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:24175590 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.05.2018
Število ogledov:915
Število prenosov:102
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of consumer decision making in case of buying footwear
Ključne besede:marketing, shoemaking, purchasing, decision making, consumer behaviour, market, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj