izpis_h1_title_alt

Prepoznavnost gverilskih oglaševalskih kampanj med porabniki v Sloveniji : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Toprek, Sanja (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/toprek339.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, trženje, oglaševanje, inovativnost, potrošnik, primeri, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Toprek]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 32, 26 str.
PID:20.500.12556/RUL-88864 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23234790 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:31.01.2017
Število ogledov:1050
Število prenosov:125
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Recognition of guerilla marketing campaigns among consumers in Slovenia
Ključne besede:Slovenia, marketing, advertising, innovativeness, consumer, cases, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj