izpis_h1_title_alt

Pospeševanje prodaje kot element trženjskega komuniciranja v primeru obutve : diplomsko delo
ID Berger, Luka (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/berger379.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, pospeševanje prodaje, raziskave, analiza, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Berger]
Leto izida:2009
Št. strani:I, 24 str., 52 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13942 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:18941926 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2035
Število prenosov:222
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, business communication, consumer behaviour, purchasing, decision making, sales promotion, research, analysis, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj