izpis_h1_title_alt

Strateško nakupno vedenje : vedenje porabnikov v primeru nakupa hiše
ID Kos Koklič, Mateja (Avtor), ID Vida, Irena (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/tip20085_Kos-Koklic_Vida.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Cilj prispevka je uporabiti obstoječe znanje na področju vedenja porabnikov za strateško nakupno vedenje, npr. v primeru nakupa hiše, in sicer z oblikovanjem ter empirično preveritvijo zastavljenega konceptualnega modela. S kvalitativno raziskavo smo dognali, da kognitivni in racionalni dejavniki premalo pojasnijo vedenje porabnikov, ko so ti visoko vpleteni v nakup izdelka, kot je hiša. Poleg posameznikovih lastnosti je treba upoštevati nakupno situacijo, dejavnike okolja, vlogo čustev, izkušenj, podzavesti, potreb in ciljev.

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2008
Št. strani:Str. 535-551
Številčenje:Letn. 45, št. 5
PID:20.500.12556/RUL-22979 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:330.567.2:303.022
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:28020573 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1045
Število prenosov:161
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The aim of this study is to apply the existing knowledge in the field of consumer behaviour to strategic consumer buying behaviour, such as home purchase, by developing and empirically testing a conceptual model. The results of our qualitative research suggest that cognitive and rational factors do not offer sufficient explanation of consumer behaviour in the case of a high-involvement product such as a house. In addition to the idiosyncratic characteristics of the customer, his/her personal situation and environmental factors, the role of feelings, experience, subconscious factors, needs and goals should to be taken into account.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj