izpis_h1_title_alt

Vloga družbenih omrežij pri porabnikovem procesu nakupa oblačil : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Makarovič, Anika (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/makarovic1942.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Makarovič]
Leto izida:2021
Št. strani:II, 23, 23 str.
PID:20.500.12556/RUL-132629 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:79596035 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:09.11.2021
Število ogledov:537
Število prenosov:42
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of social networks in the consumer's process of purchasing apparel
Ključne besede:marketing, purchasing, decision making, consumer behaviour, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj