izpis_h1_title_alt

Vključevanje znanih osebnosti v oglaševanje na družbenih omrežjih : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Ravbar, Eva (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/ravbar944.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, družbena omrežja, osebnost, blagovne znamke, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Ravbar]
Leto izida:2018
Št. strani:II, 26, 30 str.
PID:20.500.12556/RUL-107262 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:24966374 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.04.2019
Število ogledov:1108
Število prenosov:117
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Inclusion of celebrities into advertising on social media
Ključne besede:marketing, electronic marketing, social networks, personality, brands, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj