izpis_h1_title_alt

Analiza dejavnikov izkušnje strank na prodajnem mestu : magistrsko delo
ID Lazić, Tanja (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/lazic3664-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, prodaja na drobno, prodajalna, vedenje potrošnikov, zadovoljstvo, meritve, trendi, poslovno komuniciranje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Lazić]
Leto izida:2019
Št. strani:III, 66, 18 str.
PID:20.500.12556/RUL-113902 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:25357286 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.02.2020
Število ogledov:943
Število prenosov:64
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of factors of retail customer experience
Ključne besede:marketing, retail trade, shops, consumer behaviour, satisfaction, measurements, trends, business communication, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj