izpis_h1_title_alt

Nakupni proces izdelkov vsakdanje rabe : primer sladoleda Planica
ID Hatič, Maja (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/hatic14621.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, prodaja, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, tržne raziskave, raziskave, analiza, primeri
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Hatič]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 48, 49 str.
PID:20.500.12556/RUL-88741 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:23372518 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:31.01.2017
Število ogledov:875
Število prenosov:139
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The purchasing process of fast moving consumer goods: the case of ice cream Planica
Ključne besede:marketing, sales, purchasing, decision making, consumer behaviour, consumer psychology, market research, research, analysis, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj