izpis_h1_title_alt

Vloga čustev iz oglasov v porabnikovem nakupnem vedenju : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Bačić, Mira (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/bacic1128.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, oglaševanje, oglas, čustva, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Bačić]
Leto izida:2020
Št. strani:II, 23, 21 str.
PID:20.500.12556/RUL-122747 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:23416323 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:902
Število prenosov:69
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of emotions from the ads in a consumer buying behavior
Ključne besede:marketing, advertising, advertisement, emotions, consumer behaviour, purchasing, decision making, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj