izpis_h1_title_alt

Pomen osebnega pristopa pri trženju bančnih storitev : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Weissenbach, Lucija (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/weissenbach508.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:bančništvo, banke, bančno poslovanje, storitve, kadri, usposabljanje, odnosi s strankami, komuniciranje, trženje, zadovoljstvo, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Weissenbach]
Leto izida:2016
Št. strani:II, 29, 6 str.
PID:20.500.12556/RUL-98747 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:336.71
COBISS.SI-ID:23850726 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.01.2018
Število ogledov:1052
Število prenosov:166
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The meaning of personal approach in marketing banking services
Ključne besede:banking, banks, banking management, services, personnel, training, customer relationship, communications, marketing, satisfaction, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj