izpis_h1_title_alt

Vloga prodajalca v porabnikovem procesu nakupa oblačil : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Čad, Vesna (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/cad729.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, tekstilna industrija, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[V. Čad]
Leto izida:2017
Št. strani:II, 26, 19 str.
PID:20.500.12556/RUL-101027 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24206310 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.05.2018
Število ogledov:873
Število prenosov:114
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of seller in consumer buying process of clothes
Ključne besede:marketing, purchasing, decision making, consumer behaviour, consumer psychology, textile industry, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj