izpis_h1_title_alt

Vloga nostalgije pri odločanju porabnikov v Sloveniji : magistrsko delo
ID Prešeren, Špela (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/preseren2427-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, prehrana, nakup, odločanje, raziskave, analiza, primeri
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Š. Prešeren]
Leto izida:2017
Št. strani:II, 65, 27 str.
PID:20.500.12556/RUL-94662 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23789286 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.09.2017
Število ogledov:834
Število prenosov:114
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of nostalgia in consumer decision making in Slovenia
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, psihologija potrošnika, nutrition, purchasing, decision making, research, analysis, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj