izpis_h1_title_alt

Trženjsko komuniciranje v trgovini na drobno : Spar Slovenija d. o. o. in kampanja "Štartaj, Slovenija!"
ID Lindič, Meri (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/lindic826.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, prodaja na drobno, prodajalna, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, case study, Spar Slovenija, Štartaj, Slovenija
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Lindič]
Leto izida:2018
Št. strani:II, 24, 2 str.
PID:20.500.12556/RUL-106984 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24614630 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.04.2019
Število ogledov:1082
Število prenosov:129
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing communications in retail : Spar Slovenija d.o.o. and campaign "Štartaj, Slovenija!"
Ključne besede:marketing, business communication, retail trade, shops, consumer behaviour, purchasing, decision making, case study, Spar Slovenija, Štartaj, Slovenija

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj