izpis_h1_title_alt

Uporaba čustev v oglaševanju na televiziji : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Bogdanoska, Marinela (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/bogdanoska1866.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, mediji, televizija, oglaševanje, oglas, psihologija potrošnika, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Bogdanoska]
Leto izida:2021
Št. strani:II, 22, 10 str.
PID:20.500.12556/RUL-129436 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:69847555 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.09.2021
Število ogledov:1068
Število prenosov:57
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The use of emotions in TV advertising
Ključne besede:marketing, media, television, advertising, advertisement, consumer psychology, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj