izpis_h1_title_alt

Spremembe vedenja porabnikov v času recesije : primer nakupnega procesa izdelkov vsakdanje rabe
ID Ožbolt, Morena (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/ozbolt3879.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, nakup, odločanje, psihologija potrošnika, proizvodi, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Ožbolt]
Leto izida:2009
Št. strani:II, 45 str., 28 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13581 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:18684134 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1135
Število prenosov:234
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, purchasing, decision making, consumer psychology, products, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj