Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Mila Zečević:
Consumer confusion and attitude strength in the perception of online nutrition information
MSc theses (69)
Mateja Kos Koklič:
Analiza nakupnega odločanja porabnikov na primeru izdelka "po naročilu narejena montažna hiša"
Nina Ivančič:
Povezanost nakupnega vedenja organizacij s trženjskimi odnosi na medorganizacijskem trgu
Eva Količ:
Proces nakupnega odločanja pri izbiri ležišč
Saba Resnik:
Trženjski načrt za inovativno mobilno aplikacijo na slovenskem trgu
Marko Novak:
Izbira ustreznega atribucijskega modela pri večkanalnem spletnem oglaševanju
Anže Zalokar:
Etično odločanje slovenskih porabnikov pri nakupu oblačil
Nataša Klemenčič:
Analiza trga naravnih prehranskih dopolnil v Sloveniji s poudarkom na liniji izdelkov "all in a day" podjetja Sensilab
Juša Neža Mihelčič:
Preoblikovanje in odziv porabnikov na novo celostno grafično podobo blagovne znamke Argeta
Ana Lapanja:
Slabosti digitalnega trženja z vidika oglaševalskih agencij in oglaševalcev
Špela Prešeren:
Vloga nostalgije pri odločanju porabnikov v Sloveniji
Eva Jurenec:
Uporaba inovativnih trženjskih pristopov v izbranih slovenskih podjetjih
Nataša Golf:
Mobilni telefon kot inovativno oglaševalsko orodje
Tadeja Maržić:
Vpliv označevanja prehranskih vrednosti živil na nakupno odločitev
Nuša Perkič:
Umeščanje izdelkov v družbene medije
Nina Ribnikar:
Stališča internetnih uporabnikov do posameznih oblik spletnih oglasov
Tina Bačić:
Vloga pozitivne psihologije in dobrobiti porabnika v trženju
Alja Dolenc:
Sprejemanje mobilnega plačevanja med porabniki
Sara Polovič:
Analiza zaznavanja vrednosti izdelkov iz sistema mrežnega trženja
Špela Vegelj:
Analiza dejavnikov zadovoljstva s storitvami letalskih prevoznikov
Jan Jerina:
Vloga glasbe v nakupnem procesu pri mladih
Eva Vidmar:
Analiza odločanja porabnikov za nakup vina v Sloveniji
Teja Pavlič:
Trženje bančnih storitev generaciji Y
Petra Kuhar:
Medijsko nasilje in njegov vpliv na otroke
Mirijam Černe Prelovšek:
Analiza odločanja skrbnikov hišnih ljubljencev pri nakupu zdravil za zdravljenje bolhavosti in klopavosti
Maja Dolinar:
Dejavniki vpliva na pripravljenost nakupa hrane iz sosednjih držav
Nina Berginc:
Analiza odločanja porabnikov za nakup izdelkov za otroško ustno nego
Ema Kordić:
Vpliv transmedijskega pripovedovanja zgodb na zaznano vrednost blagovne znamke
Tjaša Gregl:
Odnos slovenskih porabnikov do samosledenja
Maša Potočnik:
Vloga digitalnega pripovedovanja zgodb za povezovanje s porabniki
Tjaša Šušmelj Živec:
Analiza porabnikovega zaznavanja različnih oblik neposrednega trženja
Katja Priselac:
Analiza televizijskega oglaševanja prehrambnih izdelkov za otroke
Marko Tomažin:
Odnos mladih do mikrostanovanj kot delne rešitve stanovanjskega problema mladih v Sloveniji
Iris Pšunder:
Analiza trženja generaciji Y z vidika mladih porabnikov in podjetij
Dušan Retelj:
Analiza dejavnikov odločanja za nakup električnega avtomobila v Sloveniji
Urška Zgonc:
Oblikovanje porabnikove izkušnje ob obisku turistične znamenitosti
Maruša Mahkovic:
Vloga vsebinskega trženja za povezovanje s porabniki
Diana Dovgan:
Stališča generacije baby boom do spletnega nakupovanja
Klara Rupret:
Nakupne navade generacij X in Y: med premišljeno in kompulzivno potrošnjo
Anja Globočnik:
Stališča slovenskih porabnikov do souporabe vozil
Eva Fir:
Odnos slovenskih porabnikov do sodelovalne potrošnje
Laura Pavlovič:
Vpliv črednega vedenja na porabnikov nakupni proces
Maja Kezmić:
Ustvarjanje prepoznavnosti blagovne znamke vplivnežev s pomočjo družbenih omrežij
Urška Velikonja:
Odločanje mladih pri nakupu ali najemu prve nepremičnine v Sloveniji
Janja Cijan:
Zaznavanje podobe trgovskih podjetij med mladimi
Nina Borković:
Analiza procesa spletnega nakupa otroških izdelkov
Lara Laznik:
Sprejemanje brezstičnega plačevanja s plačilnimi karticami in NFC nalepkami med porabniki v Sloveniji
Sanja Grkovska:
Pripravljenost porabnikov za sprejemanje mobilnega trženja
Tjaša Derstvenšek:
Vloga personaliziranega spletnega oglaševanja v vedenju porabnika
Tanja Lazić:
Analiza dejavnikov izkušnje strank na prodajnem mestu
Lara Mervar:
Analiza zaznavanja trajnostnih poslovnih praks v očeh slovenskih porabnikov na primeru blagovne znamke Lušt
Kaja Naglič:
Motivi milenijcev za nakup blagovnih znamk višjega cenovnega razreda
Kristina Puc:
Vplivneži na Instagramu in njihov vpliv na nakupno odločanje porabnikov
Sanja Todić:
Porabnikova etičnost in zaznavanje etičnosti virusnega trženja
Tanja Krajnik:
Analiza odločanja porabnikov za nakup prehranskih dopolnil
Gal Hostnik:
Informiranost porabnikov o etično proizvedenih oblačilih
Karin Kermavnar:
Notranje trženje kot dejavnik zadovoljstva zaposlenih
Urša Bardutzky:
Analiza izkušnje stranke na primeru pametne ure
Katja Kobilšek:
Generation Y's engagement in sustainable fashion consumption in Slovenija
Rahela Merhar:
Analiza uporabniške izkušnje spletne trgovine z namenom optimizacije stopnje konverzije
Mihaela Gjorcheva:
The influence of social network content on the purchase decisions of social media users
Martina Eftimova:
The impact of digital nudges on consumer online purchasing
Ana Pavlova:
An analysis and implementation of content marketing strategy : the case of "Sport Garage"
Anastasia Stoliarova:
Minimalism as a new mode of consumption among millenials
Metka Sajovic:
An analysis of social media marketing for luxury hotel chains : the case of InterContinental Ljubljana
Monika Keleshovska:
Consumers' response to Search Engine Marketing
Tjaša Kokalj:
Vloga zasebnosti v odnosu uporabnikov do spletne personalizacije
Anja Starešinič:
Zaznavanje vrednosti in zaupanja na trgu vsak z vsakim
Veno Čahuk:
A comparison of attitudes towards plant based meat substitutes between generation X and generation Z in Slovenia
Anja Plaznik:
The role of a brand name in technology sector for consumer behaviour of millennials
BSc theses (106)
Tomaž Novak:
Vloga čustev pri nakupnem procesu turističnih storitev
Morena Ožbolt:
Spremembe vedenja porabnikov v času recesije
Alenka Gajšek:
Porabnikov nakupni proces slikarskih del
Luka Berger:
Pospeševanje prodaje kot element trženjskega komuniciranja v primeru obutve
Jasmina Bučar:
Motivacijski dejavniki za nakup turistične storitve - primer luksuznih potovanj
David Bobek:
Vpliv recesije na proces odločanja porabnikov za nakup avtomobila
Nuša Černuta:
Kreativnost v oglaševanju - primer oglasnih sporočil za pralne praške
Vesna Kotnik:
Zadovoljstvo in zvestoba slovenskih porabnikov do turističnih agencij
Jožica Mošnik:
Nakupno vedenje slovenskih porabnikov na trgu ekoloških živil
Ana Paun:
Vpliv čustev na nakup nepremičnine
Urban Grosek:
Trženjsko komuniciranje na spletnih socialnih omrežjih
Katarina Bregar:
Analiza značilnosti kupcev ekoloških prehrambenih izdelkov
Metka Čar:
Vloga trženjskega komuniciranja pri nakupu zdravil brez recepta v Sloveniji
Ana Kos:
Zadovoljstvo porabnikov kot storitveni dejavnosti
Maja Hrlec Gorše:
Sprememba vedenja porabnikov na trgu prehranskih dopolnil zaradi svetovne gospodarske krize
Maša Vukovič:
Segmentiranje porabnikov z vidika okoljske problematike
Ana Marija Pogačnik:
Dejavniki nakupa luksuznih modnih izdelkov in njihovih ponaredkov
Vanja Kermc:
Trženjsko komuniciranje pri repozicioniranju izdelka
Jurij Peternel:
Trženjsko komuniciranje snežnega parka Kranjska Gora
Tina Polovič:
Koncept in oblikovanje blagovne znamke
Meri Lindič:
Trženjsko komuniciranje v trgovini na drobno
Nataša Njenjić:
Vloga oglaševanja v procesu nakupa storitve mobilne telefonije
Marinela Bogdanoska:
Uporaba čustev v oglaševanju na televiziji
Nika Mravlja:
Porabnikov nakupni proces
Marjeta Štefanič:
Trženjski splet na primeru turizma v zidanicah
Polona Makuc Kumar:
Analiza vpliva trženja prek družbenih medijev na nakupne navade porabnikov
Špela Jernejčič:
Vloga vplivnežev na Instagramu v nakupnih odločitvah porabnikov na primeru kozmetičnih izdelkov
Juan Pablo Štefe:
Temne plati uporabe družbenih omrežij med porabniki
Lana Črnigoj:
Vpliv COVIDa-19 na digitalno trženje z vidika podjetij
Karmen Trušnovec:
Uporabniški vidik trženja prek družbenih medijev
Metilda Palić:
Spletno nakupovanje in situacija COVID-19
Barbara Rajtar:
Pričakovane spremembe nakupnega procesa ženskih modnih oblačil
Mojca Borštnar:
Otrok kot pobudnik nakupov izdelkov, namenjenih otrokom
Jasna Smodiš:
Nakupno vedenje staršev
Maja Hatič:
Nakupni proces izdelkov vsakdanje rabe
Borut Kocič:
(Ne)racionalnost odločanja v organizacijskem okolju
Sanja Toprek:
Prepoznavnost gverilskih oglaševalskih kampanj med porabniki v Sloveniji
Alja Kiš:
Zeleno trženje in energetska učinkovitost gospodinjstev
Nataša Mohorič:
Analiza porabnikovega procesa nakupa pohištva
Tanja Šebenik:
Analiza tržnih poti za paketno premoženjsko zavarovanje stanovanjskih nepremičnin na primeru izbrane zavarovalnice
Lidija Lukan:
Razvoj in trženje izdelka
Tanja Krajnik:
Analiza vedenja porabnikov pri nakupovanju na tradicionalnih in spletnih mestih
Eldina Kolaković:
Analiza trženjskega spleta izbranega YouTube kanala
Janja Grahek:
Strateški pomen nabave v trgovskem podjetju
Matija Ženko:
Porabnikovo zaznavanje cene in njena vloga v nakupnem procesu
Maja Ana Laznik:
Vloga otrok v spletnem nakupovanju otroških izdelkov
Lucija Weissenbach:
Pomen osebnega pristopa pri trženju bančnih storitev
Špela Karlovšek:
Zadovoljstvo in zvestoba porabnikov s pekovskimi izdelki
Saša Osolnik:
Inovativni pristopi v oglaševanju na primeru podjetja Coca-Cola
Renata Korošec:
Vedenje porabnikov v fizični in spletni prodajalni na primeru podjetja Mercator
Sandra Kubot:
Analiza gverilskega trženja v slovenski založbi
Urška Bohinjec:
Pomen kartic zvestobe za porabnike
Eva Levstik:
Odnos mladih do modne blagovne znamke Zara
Nika Pugelj:
Odločanje porabnikov pri nakupovanju daril
Marija Pleško:
Analiza odločanja porabnikov za nakup obutve
Lara Pintarič:
Analiza spletnega nakupovanja žensk kot posledice negativnih čustvenih stanj
Urška Bardutzky:
Vpliv virov informacij na mlade pri nakupu mobilnega telefona
Vesna Čad:
Vloga prodajalca v porabnikovem procesu nakupa oblačil
Ana Bajc:
Vloga družbenega medija Instagram pri nakupnem vedenju porabnikov
Petra Zdravič:
Oblikovanje trženjske strategije na primeru kulturne dediščine grad Kostel
Tina Verbovšek:
Vpliv otrok na nakupne odločitve staršev
Inja Bracović Strmec:
Vedenje porabnic pri nakupu kozmetičnih izdelkov
Nives Rot:
Analiza porabnikovega znanja, stališč in presoje o varnosti hrane
Tina Saje:
Motivi porabnikov za sledenje trženjski kampanji prek družbenih medijev
Luka Povirk:
Prepoznava blagovne znamke na primeru podjetja Scarabej skupina
Sara Djukić:
Primerjava trženja v turistični agenciji pred in po pojavu COVIDA-19
Alma Sijamhodžić:
Vstop podjetja na spletni portal Amazon
Anika Makarovič:
Vloga družbenih omrežij pri porabnikovem procesu nakupa oblačil
Ivana Brusač:
Etičnost trženja in korona trženje
Filip Kuhar:
Razlike v oglaševanju ženskih oblek med Slovenijo in Savdsko Arabijo
Romana Muha:
Vloga pečatov v nakupnem odločanju porabnikov
Monika Pehlič:
Analiza dejavnikov nakupa izdelkov in storitev podjetja A1
Damjana Živec:
Vedenje porabnikov pri nakupu izpostavljenih izdelkov
Eva Ravbar:
Vključevanje znanih osebnosti v oglaševanje na družbenih omrežjih
Tanja Resnik:
Odločanje porabnikov za nakup obutve
Maša Žnidaršič:
Vpliv nostalgije v oglaševanju na porabnikovo odločanje
Danijel Bučić:
Analiza vedenja porabnikov na primeru dogodka Festival čokolade v Radovljici
Maruša Sitar:
Vloga oglaševanja z veleplakati v procesu zaznavanja voznikov avtomobilov
Irma Ljubijankić:
Vedenje porabnikov pri uporabi plastičnih vrečk
Špela Fabjan:
Analiza odločanja skrbnikov hišnih ljubljencev pri nakupu pasje hrane
Tjaša Černe:
Odnos porabnikov do rabljenih oblačil
Eva Urša Kermelj:
Vloga akcijskih cen prehrambnih izdelkov v porabnikovem vedenju
Sara Jug:
Čustva v oglaševanju in njihova vloga pri nakupni odločitvi
Suzana Papež:
Analiza spletnega nakupovanja pri slovenskih porabnikih
Barbara Starin:
Analiza pospeševanja prodaje s poudarkom na nagradnih igrah
Nika Oder:
Dejavniki odločanja porabnikov pri nakupu športnih superg
Maja Ferfolja:
Analiza porabnikovega nakupnega procesa mleka in mlečnih izdelkov
Maja Eberhard:
Privlačnost in potencial Google oglasov za podjetja na slovenskem trgu
Simona Vidmar:
Pomen logotipov za porabnikovo nakupno vedenje
Nika Zajc:
Vloga spletnega oglaševanja pri potrošnji športnih prehranskih dopolnil
Mira Bačić:
Vloga čustev iz oglasov v porabnikovem nakupnem vedenju
Tanja Oranič:
Nostalgija v TV oglasih in porabnikovo nakupno odločanje
Saša Zadnik:
Trajnostna naravnanost porabnikov pri nakupu oblačil
Urška Mar:
Vedenje porabnikov pri nakupu zdravil brez recepta
Laura Brecelj Seljak:
Negativni učinki vplivnežev na vedenje porabnikov
Ana Kresevič:
Vloga otrok v nakupnem vedenju staršev v prodajalnah z živili
Petra Hrovatič:
Stališča porabnikov do nevrotrženja
Meta Sokol:
Analiza vedenja porabnikov pri nakupu prehranskih dopolnil
Mateja Hrovat:
Analiza otrokom namenjenih oglasov o nezdravi prehrani na družbenem omrežju YouTube
Maruša Kegljevič:
Odnos porabnikov do lažne prijaznosti do okolja
Tjaša Koderman:
Sprejemanje mobilnega trženja s strani porabnikov
Evelin Alegro:
Porabnikovo zaznavanje vloge krožnega gospodarstva pri odpadni hrani
Tjaša Kovač:
Odločanje porabnikov o nakupu elektronske tehnike s pomočjo pospeševanja prodaje
Nina Stare:
Pomen uporabniške izkušnje pri nakupovanju modnih izdelkov preko spleta
Nika Jumi:
Stališča porabnikov do nakupa električnega vozila
Ana Bončina:
Odločanje porabnikov za nakup izdelkov za pse
Other documents (8)
Mateja Kos Koklič, Irena Vida:
Strateško nakupno vedenje
Barbara Culiberg, Hichang Cho, Mateja Kos Koklič, Vesna Žabkar:
From car use reduction to ride-sharing
Mila Zečević, Petar Gidaković, Vesna Žabkar, Mateja Kos Koklič:
Consumer confusion caused by nutrition apps in product healthiness evaluation
Mila Zečević, Dejan Mijatović, Mateja Kos Koklič, Vesna Žabkar, Petar Gidaković:
User perspectives of diet-tracking apps
Maja Hrlec Gorše, Mateja Kos Koklič, Anže Zalokar:
Ethically minded consumer behavior of apparel
Barbara Culiberg, Hichang Cho, Mateja Kos Koklič, Vesna Žabkar:
The role of moral foundations, anticipated guilt and personal responsibility in predicting anti-consumption for environmental reasons
Petar Gidaković, Mateja Kos Koklič, Mila Zečević, Vesna Žabkar:
The influence of brand sustainability on purchase intentions
Barbara Culiberg, Mateja Kos Koklič, Monika Kukar-Kinney, Irena Vida:
Vulnerability and perceived risks in the peer-to-peer sharing economy