Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (80)

  1. Barbara Čater: Trženjski odnosi v poslovanju podjetij na trgih nekdanje Jugoslavije
  2. Tea Seliškar: Pomembnosti trženjskih odnosov pri zadovoljstvu in zvestobi kupcev podjetja Modelar.si
  3. Mateja Štebe: Pomen strateške nabave za uresničevanje strategij in uspešnost podjetja
  4. Nataša Tanšek: Ravnanje z uspešnostjo dobaviteljev v podjetju Lek
  5. Eva Vojsk: Analiza premoženja blagovne znamke Škisova tržnica z vidika porabnikov
  6. Lucija Drstvenšek: Vpliv dejavnikov izkušnje strank na spletno nakupno odločitev porabnikov
  7. Vladimir Prosenik: Poslovni model nabave v finačni skupini
  8. Julijana Serafimova: Environmental concern and sustainable consumer behavior among Macedonian consumers
  9. Eva Kutnjak: Analiza potreb kupcev pri nadgradnji spletnega portala podjetja Danfoss na medorganizacijskem trgu
  10. Petar Gidaković: Zaznana pravičnost in zadovoljstvo odjemalcev telekomunikacijskih storitev z reševanjem pritožb
  11. Nuša Erjavec: Consumer buying behavior of premium class cars in Slovenia
  12. Dmitry Shuyskiy: The influence of microtransactions in videogames on game playing and evaluation
  13. Ana Oberdank: Analiza nakupnega vedenja porabnikov v živilskih trgovinah v času epidemije COVID-19
  14. Nika Vujadinovič: Vedenje kupcev in posebnosti trženja v panogi poslovnega turizma
  15. Nika Sirk: Trajnostni vidik pri nakupnem odločanju porabnikov o vinu
  16. Eva Ogorevc: Online impulse buying during the COVID-19 pandemic
  17. Nuška Cirjak: Globalna standardizacija ali lokalna adaptacija trženjskega komuniciranja
  18. Tina Bedenik Schmautz: Vpliv trženjskega spleta farmacevtskih podjetij na odločitve zdravnikov pri predpisovanju antikoagulantnih zdravil
  19. Žiga Dvornik: Zvestoba porabnikov ponudnikom storitev mobilnih telekomunikacij v Sloveniji
  20. Matjaž Grošelj: Strategija razvijanja tržnih poti v okviru strategije podjetja Vilanova
  21. Eva Kokalj: Analiza trženjskega komuniciranja v Športno plezalnem klubu Andreja Kokalja in predlog izboljšav
  22. Boris Rivić: Implementacija direktne marketing koncepcije kao čimbenik uspješnosti internet marketinga
  23. Jasna Glažar: Analiza trga profesionalnih 3D tiskalnikov kot izhodišče za trženjsko strategijo
  24. Tina Kavčič: Marketing strategies of Slovenian SaaS companies
  25. Ivan Temovski: Digital marketing in business-to-business markets
  26. Marjana Slanc: Odnosi s ključnimi kupci in njihova zavezanost dobavitelju na medorganizacijskem trgu
  27. Anja Bijol: Vpliv poznavanja konkurence in sodelovalnih odnosov na pridobivanje poslov dobaviteljev v avtomobilski industriji
  28. Tanja Čavor: Consumer behavior on the Montenegrin wine market
  29. Dušan Skerbiš: Oblikovanje trženjske strategije športne blagovne znamke FZ Forza na slovenskem trgu
  30. Klara Hribernik: Analiza trženjskega komuniciranja in predlog izboljšav za podjetje Arkada ING
  31. Uroš Svilar: Odziv tržnikov na spremenjeno nakupno vedenje organizacij zaradi digitalnih medijev
  32. Teja Pahor: Uvajanje novega izdelka na trg na primeru podjetja Medis
  33. Anja Hribar: Analiza vpliva prodajalcev na nakupne odločitve porabnikov
  34. Sabina Bedenk: Analiza dela skrbnika ključnih kupcev v storitvenih podjetjih
  35. Maša Cigale: Analiza vloge družbenih omrežij pri odločitvah kupcev v wellness dejavnosti
  36. Metka Čar: Nakupne navade slovenskih porabnikov lokalno pridelane sveže zelenjave
  37. Boštjan Kočar: Analiza tržnih priložnosti za dopolnitev storitve financiranja nakupa vozil z GAP zavarovanjem
  38. Tjaša Lenardič: Gradnja blagovne znamke preko viralnega oglaševanja na spletu
  39. Aleksej Adrijan Loos: Analiza prilagoditev trženja in organizacije državnih proslav v zaostrenih gospodarskih razmerah
  40. Sabina Pešec: Vpliv vsebinskega trženja na medorganizacijskem trgu na organizacijsko nakupovanje
  41. Roman Vrščaj: Stališča in vedenje staršev kot porabnikov pri udejstvovanju otrok v hokeju na ledu
  42. Viviana Žorž: Oblikovanje strategije digitalnega trženja na medorganizacijskem trgu
  43. Prakriti Gaur: A study of consumer attitudes and motivation to use herbal products in India
  44. Monika Hlebec: Trženjska strategija uvajanja programa industrijskih detektorjev kovin na mednarodnem trgu - primer podjetja MDR
  45. Natalija Ilaš: Analiza odnosa med trgovcem in proizvajalcem v procesu managementa blagovnih skupin
  46. Samo Glušič: Vpliv dejavnikov trženjskega spleta na odločitve zdravnikov pri predpisovanju bioloških zdravil
  47. Mojca Špende: Obvladovanje tveganj pri managementu dobaviteljev v izbranem podjetju
  48. Tara Kovačec Divjak: Analiza prednakupnega vedenja na spletu pri nakupu otroškega vozička
  49. Mojca Udovč: Analiza odnosa porabnikov do množičnega prilagajanja
  50. Matevž Štih: Odnos porabnikov do subliminalnega oglaševanja in vpliv subliminalnih sporočil na nakupno odločitev
  51. Urban Žaže: Strategija razvoja trga industrijskih nožev podjetja SIJ Ravne Systems v ZDA
  52. Jan Irman: Potencial zelenega porabništva v Sloveniji in dejavniki nakupnega odločanja o ekološki prehrani
  53. Maja Pešec: Vpliv barve na porabnikovo odločanje za nakup malega gospodinjskega aparata Bosch MUM 5
  54. Nina Kocjančič: Analiza sodelovanja med trženjem in prodajo
  55. Tilen Kalan: Analiza dejavnikov nakupa električnega avtomobila v Sloveniji
  56. Ana Trebovc: Družbeni mediji kot trženjsko orodje
  57. Žiga Tomšič: Strategija trženja prve slovenske nogometne lige
  58. Sara Vodopivec: Analiza premoženja blagovne znamke izbranega podjetja
  59. Tajda Lepko: Analiza ravnanja s ključnimi kupci v izbranem podjetju
  60. Boštjan Hribovšek: Connecting demand chain requirements and channel competencies in specific industry
  61. Katja Hus: Posebnosti trženjskega komuniciranja v panogi informacijske tehnologije
  62. Tanja Hristova: Analiza tržnih priložnosti za trženje zavarovanja za primer brezposelnosti
  63. Urška Kmecl: Strategija digitalnega trženja za izbrano podjetje na medorganizacijskem trgu
  64. Nika Novak: Odnos gledalcev do umeščanja blagovnih znamk v filme in televizijske programe
  65. Tina Stojanovski: Pozicioniranje blagovne znamke pri uvajanju novih izdelkov
  66. Daša Pregel: Oblikovanje digitalne trženjske strategije za podjetje Isomat
  67. Miha Luzar: Analiza dejavnikov predpisovanja zdravil za zdravljenje revmatoidnega artritisa v Sloveniji
  68. Hana Kropivšek: Analiza trga spiralno navite embalaže kot izhodišče za trženjsko strategijo izbranega podjetja
  69. Iva Starc: Children's perceptions of brands
  70. Ida Kramar: Analiza implementacije procesa ravnanja s ključnimi kupci na primeru podjetja SIBO G.
  71. Elena Galevska: Marketing communication strategy for promoting the employee share ownership plan in Slovenia
  72. Eva Poljanšek: Primerjava facebook strani slovenskih trgovin z živili
  73. Rok Križaj: The impact of inflation on consumer behavior of millennials
  74. Matija Brodnik, Miha Kokalj: Vpliv krize COVID-19 na trženjsko in prodajno strategijo podjetja Riko Ribnica
  75. Lucija Danilov: Analiza odločanja porabnikov pri nakupu pnevmatik
  76. Tilen Čuk: Uporaba agilnih vrednot in principov v prodajnem procesu na medorganizacijskem trgu
  77. Anja Novak Jamšek: Analiza vsebine prisotnosti medorganizacijskih blagovnih znamk z najvišjo vrednostjo na Linkedinu in Facebooku
  78. Andrej Mohorič: Razvrščanje porabnikov na podlagi vzorcev tipkanja
  79. Ajda Car: Analiza uporabe barv z namenom komuniciranja čustvenega sporočila oglasa na primeru oglaševanja parfumov
  80. Antonijo Vuk: Analiza medorganizacijske spletne platforme podjetja Orbico

Diplomska dela (82)

  1. Simon Pukl: Spletno oglaševanje in grajenje blagovnih znamk
  2. Aljoša Jenko: Vzpon spletnega oglaševanja v Sloveniji in njegova vloga v medijskem spletu
  3. Marina Bučar: Spletno oglaševanje in prispevek novega medija k promociji podjetij
  4. Mateja Verbič: Pospeševanje prodaje v podjetju Petrol, d.d.
  5. Nina Žičkar: Analiza zadovoljstva porabnic s podjetjem Lisca, d.d. - modna oblačila
  6. Štefan Urh: Testiranje trga pred uvajanjem novega izdelka na trg (Droga d.d.)
  7. Petra Zdešar: Ugotavljanje zadovoljstva porabnikov družbe Sanolabor
  8. Melita Popotnik: Tržnokomunikacijska strategija turizma v zasavski regiji
  9. Barbara Hrovatin: Odnos oglaševalcev do oglaševanja v toaletnih prostorih
  10. Petra Fortuna: Trženjski splet podjetja Fortrade d.o.o.
  11. Kristjan Košir: Tržno-komunikacijski program za blagovno znamko Zdravo življenje
  12. Borut Bajde: Odnos porabnikov do tujih multinacionalk kot sponzorjev v slovenskem športu
  13. Katja Bonač: Oblikovanje tržno-komunikacijskega programa za blagovno znamko Mister Nut
  14. Dario Franov: Nakupno vedenje podjetij na medorganizacijskem trgu praškastih premazov v Sloveniji
  15. Kristijan Horvat: Odnos porabnikov do MMS oglaševanja
  16. Matija Karlovšek: Osebna prodaja v trgovini na drobno
  17. Matevž Rašković: Segmentacija končnih porabnikov piva na slovenskem trgu
  18. Urška Podbevšek: Vplivi televizijskega oglaševanja hrane in pijače na otroke
  19. Zorica Šoštar: Tržnokomunikacijski program za Infopiko
  20. Blaž Rebernik: Trženje v dobrodelnih organizacijah v Sloveniji
  21. Andreja Čebašek: Zadovoljstvo odjemalcev s trženjskim spletom blagovne znamke Kadus
  22. Maja Fink: Vpliv promocij na nakupno vedenje porabnikov
  23. Darja Dulc: Trženjski splet v Hotelu Golf Grad Mokrice
  24. Mojca Andrijašič: Najstniške revije kot medij oglaševanja najstnikom
  25. Patricija Bembič: Odnos porabnikov do ločenega zbiranja odpadkov v Mestni občini Koper
  26. Tanja Jereb: Tržnokomunikacijski program za blagovno znamko Dana
  27. Sonja Milavec: Mobilno trženje kot način trženja v slovenskih podjetjih
  28. Domen Kos: Vpliv oglaševanja na proces nakupnega odločanja
  29. Jelka Kavšek: Odziv najstnikov na tobačne izdelke in alkohol v Zasavju
  30. Luka Grahelj: Omrežje na medorganizacijskem trgu na primeru koncerna Kolektor
  31. Špela Kovačič: Trženje dogodkov kot del tržnokomunikacijskega spleta
  32. Elena Kaligarič: Strategija tržnega komuniciranja Integre BM na medorganizacijskem trgu Evropske unije
  33. Vesna Kastelic: Medijsko načrtovanje na spletu
  34. Janja Lučič: Uporaba standardizacije in adaptacije v trženjskem spletu slovenskih mednarodno delujočih podjetij
  35. Ana Perko: Pozivi v oglaševanju in njihovo zaznavanje med porabniki
  36. Martin Mirtič: Program trženjskega komuniciranja za Film za ženske
  37. Nika Flak: Sponzorstvo kot oblika trženjskega komuniciranja na množičnih športno rekreativnih tekaških prireditvah
  38. Jasna Kuštor: Ustvarjanje nove korporativne blagovne znamke na primeru Skupine Panvita
  39. Živa Kink: Potovalne navade Slovencev
  40. Tatjana Hutar: Tržne poti v sektorju ekološkega kmetijstva na območju Dolenjske, Bele Krajine in Posavja
  41. Nina Vrhovnik: Trženjskokomunikacijski načrt za ozaveščanje porabnikov o globalnem segrevanju ozračja
  42. Mateja Vaupotič: Analiza zadovoljstva gostov s hotelskimi storitvami v Termah Radenci
  43. Katarina Čas: Tržno komuniciranje slovenskega filma
  44. Tadeja Buršič: Blog kot novo orodje za tržno komuniciranje
  45. Lucija Kac: Odnos porabnikov do golote v oglasih
  46. Laura Kranjc: Odnos porabnikov do programov zvestobe
  47. Tina Kozakiv: Odnos porabnikov do degustacij
  48. Jerneja Drožina: Oblikovanje trženjskega spleta za podjetje Matjash
  49. Sanja Kršić: Tržne niše v revijalnem tisku v Sloveniji
  50. Primož Gider: Organizacija dogodka kot oblika tržnega komuniciranja na primeru Maratona treh src
  51. Manca Biber Večerin: Odnosi z javnostmi v kozmetični industriji
  52. Romana Gobec: Analiza neposredne prodaje v slovenskem prostoru
  53. Darja Šribar: Odnos Slovencev do darovanja v dobrodelne namene
  54. Judita Smolej: Odnos porabnikov do akcijskih nakupov kot oblike pospeševanja prodaje
  55. Andraž Krošelj: Spletne socialne mreže kot nova komunikacijska pot za podjetja
  56. Helena Tomše: Dober promotor z vidika porabnikov
  57. Barbara Ferenčak: Odnos porabnikov do resničnostnih oddaj
  58. Ankica Bjelošević: Analiza vstopa podjetja Bartog Trebnje na italijanski trg
  59. Urška Brus: Segmentacija kupcev računalniških izobraževanj na medorganizacijskem trgu
  60. Brigita Tinta: Trajnostna potrošnja ekološko naravnanih luksuznih izdelkov
  61. Janja Lejko: Pospeševanje prodaje blagovne znamke Poli podjetja Perutnina Ptuj d.d.
  62. Barbara Jelenc: Stališča porabnikov do blagovne znamke Volkswagen in afere Dieselgate
  63. Lea Petrič: Odnos porabnikov do mobilnih aplikacij
  64. Alenka Jeras: Analiza trženja visokotehnoloških podjetij kot izhodišče za trženjsko strategijo podjetja Elaphe
  65. Klavdija Kobe: Analiza delovanja spletne trgovine Sfashion
  66. Špela Zadražnik: Analiza zadovoljstva porabnikov na primeru izbrane turistične agencije
  67. Stane Štraus: Uvajanje novega izdelka na svetovni trg
  68. Andrej Večerin: Analiza tržnih poti v panogi predelave plastičnih mas
  69. Mitja Blagotinšek: Trženje kolektivnih pokojninskih zavarovanj na primeru podjetja Moja naložba
  70. Andraž Kajtner: Uporaba sponzorstva za pozicioniranje blagovne znamke Sperbank na slovenskem trgu
  71. Tanja Broder: Uvedba novega izdelka na medorganizacijski trg
  72. Marko Novak: Strategije trženja v družbenih medijih za uspešno predstavitev podjetja
  73. Klavdija Gašperšič: Vloga kakovosti pri trženju storitev
  74. Grega Krmavnar: Trženje televizijskih pravic v svetu nogometa
  75. Miha Ambrož: Uvedba blagovne znamke Laško Special na trg
  76. Matic Žmuc: Sponzorstvo Škisove tržnice 2018 kot instrument trženjskega komuniciranja v podjetju MBILLS
  77. Nina Stojanovič: Analiza porabnikov ekoloških izdelkov
  78. Tina Gliha: Odnos mladih do blagovne znamke Telekom Slovenije
  79. Daša Turšič: Zvestoba kupcev pri generaciji milenijcev
  80. Ana Marija Udovič: Social media marketing of real estate company Agencija Elite
  81. Lucija Zdolšek: Trženjski pristopi v politiki do mladih
  82. Aljaž Knific: Vpliv inflacije na porabnike

Druga dela (8)

  1. Matej Černe, Barbara Čater, Tomaž Čater, Matjaž Koman, Tjaša Redek: Management innovation as an enabler of firm performance in the context of Industry 4.0
  2. Tomaž Čater, Barbara Čater, Matej Černe, Matjaž Koman, Tjaša Redek: Industry 4.0 technologies usage
  3. Tomaž Čater, Barbara Čater, Patricia Milić, Vesna Žabkar: Drivers of corporate environmental and social responsibility practices
  4. Tjaša Redek, Tomaž Čater, Barbara Čater, Matej Černe, Matjaž Koman: Firm agility and digitalisation less helpful than expected during the COVID-19 pandemic, but valuable in the longer run
  5. Iva Starc, Barbara Čater: When do non-food brands matter to children?
  6. Petar Gidaković, Barbara Čater: Perceived justice and service recovery satisfaction in a post-transition economy
  7. Barbara Culiberg, Barbara Čater, Ibrahim Abosag, Petar Gidaković: Ethical judgments in the sharing economy
  8. Barbara Culiberg, Ibrahim Abosag, Barbara Čater: Psychological contract breach and opportunism in the sharing economy