izpis_h1_title_alt

Strategija digitalnega trženja za izbrano podjetje na medorganizacijskem trgu : magistrsko delo
ID Kmecl, Urška (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kmecl3706-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:medorganizacijski sistemi, medorganizacijsko trženje, elektronsko trženje, uspešnost poslovanja, meritve, efektivnost, primeri, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Kmecl]
Leto izida:2019
Št. strani:II, 58, 31 str.
PID:20.500.12556/RUL-113898 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:25489638 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.02.2020
Število ogledov:2496
Število prenosov:107
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Digital marketing strategy for a selected company on a business-to-business market
Ključne besede:interorganizational systems, intercompany marketing, electronic marketing, business efficiency, measurements, efficiency, cases, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj