izpis_h1_title_alt

Stališča porabnikov do blagovne znamke Volkswagen in afere Dieselgate : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Jelenc, Barbara (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/jelenc849.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:avtomobilska industrija, tehnologija, avtomobili, nakup, blagovne znamke, Volkswagen, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Jelenc]
Leto izida:2018
Št. strani:II, 26, 12 str.
PID:20.500.12556/RUL-106998 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:24641510 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.04.2019
Število ogledov:1309
Število prenosov:140
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Attitudes of consumers to Volkswagen brand and Dieselgate scandal
Ključne besede:car industry, technology, cars, purchasing, brands, Volkswagen, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj