Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (80)
Barbara Čater:
Trženjski odnosi v poslovanju podjetij na trgih nekdanje Jugoslavije
Tea Seliškar:
Pomembnosti trženjskih odnosov pri zadovoljstvu in zvestobi kupcev podjetja Modelar.si
Mateja Štebe:
Pomen strateške nabave za uresničevanje strategij in uspešnost podjetja
Nataša Tanšek:
Ravnanje z uspešnostjo dobaviteljev v podjetju Lek
Eva Vojsk:
Analiza premoženja blagovne znamke Škisova tržnica z vidika porabnikov
Lucija Drstvenšek:
Vpliv dejavnikov izkušnje strank na spletno nakupno odločitev porabnikov
Vladimir Prosenik:
Poslovni model nabave v finačni skupini
Julijana Serafimova:
Environmental concern and sustainable consumer behavior among Macedonian consumers
Eva Kutnjak:
Analiza potreb kupcev pri nadgradnji spletnega portala podjetja Danfoss na medorganizacijskem trgu
Petar Gidaković:
Zaznana pravičnost in zadovoljstvo odjemalcev telekomunikacijskih storitev z reševanjem pritožb
Nuša Erjavec:
Consumer buying behavior of premium class cars in Slovenia
Dmitry Shuyskiy:
The influence of microtransactions in videogames on game playing and evaluation
Ana Oberdank:
Analiza nakupnega vedenja porabnikov v živilskih trgovinah v času epidemije COVID-19
Nika Vujadinovič:
Vedenje kupcev in posebnosti trženja v panogi poslovnega turizma
Nika Sirk:
Trajnostni vidik pri nakupnem odločanju porabnikov o vinu
Eva Ogorevc:
Online impulse buying during the COVID-19 pandemic
Nuška Cirjak:
Globalna standardizacija ali lokalna adaptacija trženjskega komuniciranja
Tina Bedenik Schmautz:
Vpliv trženjskega spleta farmacevtskih podjetij na odločitve zdravnikov pri predpisovanju antikoagulantnih zdravil
Žiga Dvornik:
Zvestoba porabnikov ponudnikom storitev mobilnih telekomunikacij v Sloveniji
Matjaž Grošelj:
Strategija razvijanja tržnih poti v okviru strategije podjetja Vilanova
Eva Kokalj:
Analiza trženjskega komuniciranja v Športno plezalnem klubu Andreja Kokalja in predlog izboljšav
Boris Rivić:
Implementacija direktne marketing koncepcije kao čimbenik uspješnosti internet marketinga
Jasna Glažar:
Analiza trga profesionalnih 3D tiskalnikov kot izhodišče za trženjsko strategijo
Tina Kavčič:
Marketing strategies of Slovenian SaaS companies
Ivan Temovski:
Digital marketing in business-to-business markets
Marjana Slanc:
Odnosi s ključnimi kupci in njihova zavezanost dobavitelju na medorganizacijskem trgu
Anja Bijol:
Vpliv poznavanja konkurence in sodelovalnih odnosov na pridobivanje poslov dobaviteljev v avtomobilski industriji
Tanja Čavor:
Consumer behavior on the Montenegrin wine market
Dušan Skerbiš:
Oblikovanje trženjske strategije športne blagovne znamke FZ Forza na slovenskem trgu
Klara Hribernik:
Analiza trženjskega komuniciranja in predlog izboljšav za podjetje Arkada ING
Uroš Svilar:
Odziv tržnikov na spremenjeno nakupno vedenje organizacij zaradi digitalnih medijev
Teja Pahor:
Uvajanje novega izdelka na trg na primeru podjetja Medis
Anja Hribar:
Analiza vpliva prodajalcev na nakupne odločitve porabnikov
Sabina Bedenk:
Analiza dela skrbnika ključnih kupcev v storitvenih podjetjih
Maša Cigale:
Analiza vloge družbenih omrežij pri odločitvah kupcev v wellness dejavnosti
Metka Čar:
Nakupne navade slovenskih porabnikov lokalno pridelane sveže zelenjave
Boštjan Kočar:
Analiza tržnih priložnosti za dopolnitev storitve financiranja nakupa vozil z GAP zavarovanjem
Tjaša Lenardič:
Gradnja blagovne znamke preko viralnega oglaševanja na spletu
Aleksej Adrijan Loos:
Analiza prilagoditev trženja in organizacije državnih proslav v zaostrenih gospodarskih razmerah
Sabina Pešec:
Vpliv vsebinskega trženja na medorganizacijskem trgu na organizacijsko nakupovanje
Roman Vrščaj:
Stališča in vedenje staršev kot porabnikov pri udejstvovanju otrok v hokeju na ledu
Viviana Žorž:
Oblikovanje strategije digitalnega trženja na medorganizacijskem trgu
Prakriti Gaur:
A study of consumer attitudes and motivation to use herbal products in India
Monika Hlebec:
Trženjska strategija uvajanja programa industrijskih detektorjev kovin na mednarodnem trgu - primer podjetja MDR
Natalija Ilaš:
Analiza odnosa med trgovcem in proizvajalcem v procesu managementa blagovnih skupin
Samo Glušič:
Vpliv dejavnikov trženjskega spleta na odločitve zdravnikov pri predpisovanju bioloških zdravil
Mojca Špende:
Obvladovanje tveganj pri managementu dobaviteljev v izbranem podjetju
Tara Kovačec Divjak:
Analiza prednakupnega vedenja na spletu pri nakupu otroškega vozička
Mojca Udovč:
Analiza odnosa porabnikov do množičnega prilagajanja
Matevž Štih:
Odnos porabnikov do subliminalnega oglaševanja in vpliv subliminalnih sporočil na nakupno odločitev
Urban Žaže:
Strategija razvoja trga industrijskih nožev podjetja SIJ Ravne Systems v ZDA
Jan Irman:
Potencial zelenega porabništva v Sloveniji in dejavniki nakupnega odločanja o ekološki prehrani
Maja Pešec:
Vpliv barve na porabnikovo odločanje za nakup malega gospodinjskega aparata Bosch MUM 5
Nina Kocjančič:
Analiza sodelovanja med trženjem in prodajo
Tilen Kalan:
Analiza dejavnikov nakupa električnega avtomobila v Sloveniji
Ana Trebovc:
Družbeni mediji kot trženjsko orodje
Žiga Tomšič:
Strategija trženja prve slovenske nogometne lige
Sara Vodopivec:
Analiza premoženja blagovne znamke izbranega podjetja
Tajda Lepko:
Analiza ravnanja s ključnimi kupci v izbranem podjetju
Boštjan Hribovšek:
Connecting demand chain requirements and channel competencies in specific industry
Katja Hus:
Posebnosti trženjskega komuniciranja v panogi informacijske tehnologije
Tanja Hristova:
Analiza tržnih priložnosti za trženje zavarovanja za primer brezposelnosti
Urška Kmecl:
Strategija digitalnega trženja za izbrano podjetje na medorganizacijskem trgu
Nika Novak:
Odnos gledalcev do umeščanja blagovnih znamk v filme in televizijske programe
Tina Stojanovski:
Pozicioniranje blagovne znamke pri uvajanju novih izdelkov
Daša Pregel:
Oblikovanje digitalne trženjske strategije za podjetje Isomat
Miha Luzar:
Analiza dejavnikov predpisovanja zdravil za zdravljenje revmatoidnega artritisa v Sloveniji
Hana Kropivšek:
Analiza trga spiralno navite embalaže kot izhodišče za trženjsko strategijo izbranega podjetja
Iva Starc:
Children's perceptions of brands
Ida Kramar:
Analiza implementacije procesa ravnanja s ključnimi kupci na primeru podjetja SIBO G.
Elena Galevska:
Marketing communication strategy for promoting the employee share ownership plan in Slovenia
Eva Poljanšek:
Primerjava facebook strani slovenskih trgovin z živili
Rok Križaj:
The impact of inflation on consumer behavior of millennials
Matija Brodnik, Miha Kokalj:
Vpliv krize COVID-19 na trženjsko in prodajno strategijo podjetja Riko Ribnica
Lucija Danilov:
Analiza odločanja porabnikov pri nakupu pnevmatik
Tilen Čuk:
Uporaba agilnih vrednot in principov v prodajnem procesu na medorganizacijskem trgu
Anja Novak Jamšek:
Analiza vsebine prisotnosti medorganizacijskih blagovnih znamk z najvišjo vrednostjo na Linkedinu in Facebooku
Andrej Mohorič:
Razvrščanje porabnikov na podlagi vzorcev tipkanja
Ajda Car:
Analiza uporabe barv z namenom komuniciranja čustvenega sporočila oglasa na primeru oglaševanja parfumov
Antonijo Vuk:
Analiza medorganizacijske spletne platforme podjetja Orbico
Diplomska dela (82)
Simon Pukl:
Spletno oglaševanje in grajenje blagovnih znamk
Aljoša Jenko:
Vzpon spletnega oglaševanja v Sloveniji in njegova vloga v medijskem spletu
Marina Bučar:
Spletno oglaševanje in prispevek novega medija k promociji podjetij
Mateja Verbič:
Pospeševanje prodaje v podjetju Petrol, d.d.
Nina Žičkar:
Analiza zadovoljstva porabnic s podjetjem Lisca, d.d. - modna oblačila
Štefan Urh:
Testiranje trga pred uvajanjem novega izdelka na trg (Droga d.d.)
Petra Zdešar:
Ugotavljanje zadovoljstva porabnikov družbe Sanolabor
Melita Popotnik:
Tržnokomunikacijska strategija turizma v zasavski regiji
Barbara Hrovatin:
Odnos oglaševalcev do oglaševanja v toaletnih prostorih
Petra Fortuna:
Trženjski splet podjetja Fortrade d.o.o.
Kristjan Košir:
Tržno-komunikacijski program za blagovno znamko Zdravo življenje
Borut Bajde:
Odnos porabnikov do tujih multinacionalk kot sponzorjev v slovenskem športu
Katja Bonač:
Oblikovanje tržno-komunikacijskega programa za blagovno znamko Mister Nut
Dario Franov:
Nakupno vedenje podjetij na medorganizacijskem trgu praškastih premazov v Sloveniji
Kristijan Horvat:
Odnos porabnikov do MMS oglaševanja
Matija Karlovšek:
Osebna prodaja v trgovini na drobno
Matevž Rašković:
Segmentacija končnih porabnikov piva na slovenskem trgu
Urška Podbevšek:
Vplivi televizijskega oglaševanja hrane in pijače na otroke
Zorica Šoštar:
Tržnokomunikacijski program za Infopiko
Blaž Rebernik:
Trženje v dobrodelnih organizacijah v Sloveniji
Andreja Čebašek:
Zadovoljstvo odjemalcev s trženjskim spletom blagovne znamke Kadus
Maja Fink:
Vpliv promocij na nakupno vedenje porabnikov
Darja Dulc:
Trženjski splet v Hotelu Golf Grad Mokrice
Mojca Andrijašič:
Najstniške revije kot medij oglaševanja najstnikom
Patricija Bembič:
Odnos porabnikov do ločenega zbiranja odpadkov v Mestni občini Koper
Tanja Jereb:
Tržnokomunikacijski program za blagovno znamko Dana
Sonja Milavec:
Mobilno trženje kot način trženja v slovenskih podjetjih
Domen Kos:
Vpliv oglaševanja na proces nakupnega odločanja
Jelka Kavšek:
Odziv najstnikov na tobačne izdelke in alkohol v Zasavju
Luka Grahelj:
Omrežje na medorganizacijskem trgu na primeru koncerna Kolektor
Špela Kovačič:
Trženje dogodkov kot del tržnokomunikacijskega spleta
Elena Kaligarič:
Strategija tržnega komuniciranja Integre BM na medorganizacijskem trgu Evropske unije
Vesna Kastelic:
Medijsko načrtovanje na spletu
Janja Lučič:
Uporaba standardizacije in adaptacije v trženjskem spletu slovenskih mednarodno delujočih podjetij
Ana Perko:
Pozivi v oglaševanju in njihovo zaznavanje med porabniki
Martin Mirtič:
Program trženjskega komuniciranja za Film za ženske
Nika Flak:
Sponzorstvo kot oblika trženjskega komuniciranja na množičnih športno rekreativnih tekaških prireditvah
Jasna Kuštor:
Ustvarjanje nove korporativne blagovne znamke na primeru Skupine Panvita
Živa Kink:
Potovalne navade Slovencev
Tatjana Hutar:
Tržne poti v sektorju ekološkega kmetijstva na območju Dolenjske, Bele Krajine in Posavja
Nina Vrhovnik:
Trženjskokomunikacijski načrt za ozaveščanje porabnikov o globalnem segrevanju ozračja
Mateja Vaupotič:
Analiza zadovoljstva gostov s hotelskimi storitvami v Termah Radenci
Katarina Čas:
Tržno komuniciranje slovenskega filma
Tadeja Buršič:
Blog kot novo orodje za tržno komuniciranje
Lucija Kac:
Odnos porabnikov do golote v oglasih
Laura Kranjc:
Odnos porabnikov do programov zvestobe
Tina Kozakiv:
Odnos porabnikov do degustacij
Jerneja Drožina:
Oblikovanje trženjskega spleta za podjetje Matjash
Sanja Kršić:
Tržne niše v revijalnem tisku v Sloveniji
Primož Gider:
Organizacija dogodka kot oblika tržnega komuniciranja na primeru Maratona treh src
Manca Biber Večerin:
Odnosi z javnostmi v kozmetični industriji
Romana Gobec:
Analiza neposredne prodaje v slovenskem prostoru
Darja Šribar:
Odnos Slovencev do darovanja v dobrodelne namene
Judita Smolej:
Odnos porabnikov do akcijskih nakupov kot oblike pospeševanja prodaje
Andraž Krošelj:
Spletne socialne mreže kot nova komunikacijska pot za podjetja
Helena Tomše:
Dober promotor z vidika porabnikov
Barbara Ferenčak:
Odnos porabnikov do resničnostnih oddaj
Ankica Bjelošević:
Analiza vstopa podjetja Bartog Trebnje na italijanski trg
Urška Brus:
Segmentacija kupcev računalniških izobraževanj na medorganizacijskem trgu
Brigita Tinta:
Trajnostna potrošnja ekološko naravnanih luksuznih izdelkov
Janja Lejko:
Pospeševanje prodaje blagovne znamke Poli podjetja Perutnina Ptuj d.d.
Barbara Jelenc:
Stališča porabnikov do blagovne znamke Volkswagen in afere Dieselgate
Lea Petrič:
Odnos porabnikov do mobilnih aplikacij
Alenka Jeras:
Analiza trženja visokotehnoloških podjetij kot izhodišče za trženjsko strategijo podjetja Elaphe
Klavdija Kobe:
Analiza delovanja spletne trgovine Sfashion
Špela Zadražnik:
Analiza zadovoljstva porabnikov na primeru izbrane turistične agencije
Stane Štraus:
Uvajanje novega izdelka na svetovni trg
Andrej Večerin:
Analiza tržnih poti v panogi predelave plastičnih mas
Mitja Blagotinšek:
Trženje kolektivnih pokojninskih zavarovanj na primeru podjetja Moja naložba
Andraž Kajtner:
Uporaba sponzorstva za pozicioniranje blagovne znamke Sperbank na slovenskem trgu
Tanja Broder:
Uvedba novega izdelka na medorganizacijski trg
Marko Novak:
Strategije trženja v družbenih medijih za uspešno predstavitev podjetja
Klavdija Gašperšič:
Vloga kakovosti pri trženju storitev
Grega Krmavnar:
Trženje televizijskih pravic v svetu nogometa
Miha Ambrož:
Uvedba blagovne znamke Laško Special na trg
Matic Žmuc:
Sponzorstvo Škisove tržnice 2018 kot instrument trženjskega komuniciranja v podjetju MBILLS
Nina Stojanovič:
Analiza porabnikov ekoloških izdelkov
Tina Gliha:
Odnos mladih do blagovne znamke Telekom Slovenije
Daša Turšič:
Zvestoba kupcev pri generaciji milenijcev
Ana Marija Udovič:
Social media marketing of real estate company Agencija Elite
Lucija Zdolšek:
Trženjski pristopi v politiki do mladih
Aljaž Knific:
Vpliv inflacije na porabnike
Druga dela (8)
Matej Černe, Barbara Čater, Tomaž Čater, Matjaž Koman, Tjaša Redek:
Management innovation as an enabler of firm performance in the context of Industry 4.0
Tomaž Čater, Barbara Čater, Matej Černe, Matjaž Koman, Tjaša Redek:
Industry 4.0 technologies usage
Tomaž Čater, Barbara Čater, Patricia Milić, Vesna Žabkar:
Drivers of corporate environmental and social responsibility practices
Tjaša Redek, Tomaž Čater, Barbara Čater, Matej Černe, Matjaž Koman:
Firm agility and digitalisation less helpful than expected during the COVID-19 pandemic, but valuable in the longer run
Iva Starc, Barbara Čater:
When do non-food brands matter to children?
Petar Gidaković, Barbara Čater:
Perceived justice and service recovery satisfaction in a post-transition economy
Barbara Culiberg, Barbara Čater, Ibrahim Abosag, Petar Gidaković:
Ethical judgments in the sharing economy
Barbara Culiberg, Ibrahim Abosag, Barbara Čater:
Psychological contract breach and opportunism in the sharing economy