izpis_h1_title_alt

Uvajanje novega izdelka na trg na primeru podjetja Medis : magistrsko delo
ID Pahor, Teja (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/pahor2047-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:farmacevtska industrija, trženje, novi proizvodi, zdravila, poslovno komuniciranje, oglaševanje, pozicioniranje proizvoda, oblikovanje cene, primeri
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Pahor]
Leto izida:2016
Št. strani:III, 55, 24 str.
PID:20.500.12556/RUL-83980 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:23034086 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.07.2016
Število ogledov:2860
Število prenosov:259
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Launching a new product on the market: the case of Medis
Ključne besede:pharmaceutical industry, marketing, new products, medications, business communication, advertising, positioning, pricing, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj