izpis_h1_title_alt

Pozivi v oglaševanju in njihovo zaznavanje med porabniki : diplomsko delo
Perko, Ana (Avtor), Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/perko2973.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, oglas, strategija, psihologija, psihologija potrošnika, potrošnik, etika, raziskave, televizija, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2007
Založnik:[A. Perko]
Št. strani:49 str., 31 str. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:17375718 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:426
Število prenosov:142
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, advertisement, strategy, psychology, consumer psychology, consumer, ethics, research, television, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj