izpis_h1_title_alt

Globalna standardizacija ali lokalna adaptacija trženjskega komuniciranja : primer podjetja Unilever
ID Cirjak, Nuška (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/colaric1615-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, mednarodno podjetje, Unilever, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, trženje, strategija trženja, poslovno komuniciranje, standardizacija, regije, okolje, trendi
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Colarič]
Leto izida:2014
Št. strani:II, 65 str.
PID:20.500.12556/RUL-70497 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22497254 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1237
Število prenosov:174
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Global standardization or local adaptation of marketing communications: the case of Unilever
Ključne besede:Slovenia, international corporation, Unilever, company performance, business efficiency, marketing, marketing strategy, business communication, standardization, regions, environment, trends

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj