izpis_h1_title_alt

Analiza nakupnega vedenja porabnikov v živilskih trgovinah v času epidemije COVID-19 : magistrsko delo
ID Oberdank, Ana (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/oberdank4525-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, nakup, prehrana, vedenje potrošnikov, spremembe, epidemija, Covid-19, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Oberdank]
Leto izida:2022
Št. strani:III, 70, 21 str.
PID:20.500.12556/RUL-136521 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:95677699 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.05.2022
Število ogledov:1070
Število prenosov:172
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of consumer buying behavior in grocery stores during the COVID-19 epidemic
Ključne besede:marketing, purchase, nutrition, consumer behaviour, changes, epidemic, Covid-19, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj